9 Mart 2012 Cuma

GEÇMİŞİ SİL BUTONU

Hepimizin keşkeleri olmuştur hayatta. Bir sürü pişmanlık ve ardından gelen üzüntü. insan öyle bir varlık ki, inişleri çıkışları olan, ne yapacağı belli belirsiz, vurdum duymaz ve daha bir çok ruh hali. bazen kendi mi tanıyamadığım anlar bile olmuyor değil. hepimizin olmuştur. hani deriz ya ben nasıl yaptım bunu diye işte onlardan bahsediyorum. hayatta canımı sıkan bir çok mevzu var. ben bu dünyada da ahirette de mutlu olmak istiyorum. peki bu mümkün mü? evet mümkün ama nasıl? kimsem yokmuş gibi hissederim bazen, yapa yalnız olduğumu. sıradanlaşır insanlar gözümde kendime dahi güvenmem çoğu zaman işte ben böyle bir insanım.hayat hakkında bir çok fikir edindim. nereden geldim nereye gidiyorum? ne için yaratıldım? bunun gibi bir çok soruya verdiğim net cevaplar var ama.... işte aması var. bunca cevabı ne kadar içselleştirdim bilmiyorum. yani hayatıma yön veren onca fikir gerçekten benim mi yoksa olması gereken bu diye mi yaşıyorum hayatı anlayamıyorum şuan. çünkü hayatımda yanlışlar var. diyebilirsiniz ki hata kula mahsus herkes hata yapabilir. evet biliyorum herkes hata yapabilir ama ben biraz daha işin neden hata yapıyorum kısmında tıkanıyorum. bir bilsem neden hata yaptığımı, sorun çözülecek ama işte burada düğümleniyor her şey. anlamak istiyorum.
     bazen diyorum ki, hani internet seçeneklerinde geçmişi sil butonu var ya, keşke benimde öyle bir butonum olsa. şimdi deyebilrisiniz ki tövbe etmek bu işlevi görmez mi? evet görür ama tövbe edebilmek için geçmişinden vaz geçmen unutman yok sayman gerek. işte ben bunu yapamıyorum ne zaman yapmak istesem tekrar tekrar şeytan geçmişimi çıkarıyor önüme ve beni en zayıf yerimden vuruyor. düzelmek istiyorum, geçmişi mi silmek. anlamak istiyorum nasıl yapabilrim. biri söyleyebilir mi bana ? sadece soruyorum anlamak için.....

2 yorum:

  1. dualarım seninle kardeşim .geçmişi silmek olsaydı keşkem sevaplar-günahlar bizim için vardır meyve gibidirler hangisini taddığımız önemli.rabbim sana firdevs cenneti bahşetsin .aciziz geçmişten bir türlü kaçamıyoruz sürekli onun peşinden gidiyoruz dahada ötesi kendimize verdiğimiz sözleri tutmak en çok unuttuğumuz şeydir neyapsak hepimiz öleyiz ğeçmişin izleriyle beraberiz ....huriler senin üzerine olsun...mus'ab .r.a

    YanıtlaSil